Recados e Imagens - Pinturas - Orkut

Pakkasta - 15, raikas keli, mutta se lumi puuttuu.

Kävimme kaupungilla asioilla, mies meni kellokauppaan ja minä luikahdin kirjakauppaan. Ale-myynti näetsen. Muutamaan kirjaan sorruin. Juu, olen erityisen tuhlaava henkilö.

Poikkesimme sitten Murua vilkaisemaan. Neidillä oli vauhti päällä. Siivosi innolla kirjakaappiaan. Minjä taas kolusi kaappeja ja laatikoita, oli ottanut kirpparipöydän. Katselin siinä keittiössä neljää mukia ja pullalautasta. Juu, mun ostamia ex-miniälle ja pojalle. Yksi kuuluisa kaamea joululahja, mitä nyt savipajalta ostetut ja aikas tyyriit. Minjä kyseli, mitä niille tehdään, että otanko minä ne ( hän on pikkuhiljaa kadottanut pojan edellisen liiton aikaiset tavarat). Sanoin, että vie kirpparille vaan.

Tuskin minä enään opin ostamaan kenellekään sopivia tavaroita. Lapsille voin ostaa kirjoja.Päättämätön