Yllättynyt Tälläinen juttu kiertelee blokeissa, nappasin jostain.......

Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta! (Minua ei siis poimittu, vaan ihan itte poimin Nolostunut) Tee siis näin: poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.
Haasta meemiin mukaan 4 blogiystävääsi.

PIDÄ HAUSKAA!

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Hyvon Kudeneuleessa leikkaamossa, sain tehdä vain 6h töitä päivässä ikäni vuoksi.

2. Kauppaan kesäloman tekijäksi
3. TV:lla tuntikirjurina, tylsää hommaa, mutta ansiota kaksinkertaisesti verrattuna kaupan liksaan.
4. Monta vuotta olin kotiäiti, huom! ei siis kotirouva.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

1.Holby city, Teho-osasto.
2. Lewis, Beck, Csi-it: Miamiakin joskus ihan Davidin vuoksi.
3. Kirja-,Sisustus-, puutarha-, ja tietysti Ihmeellinen luonto.
4.Uusintana tuleva Elämä käsissä. En ole ehtinyt ennen katsoa, ja nyt ihan sen maisemien ja englantilaisuuden takia.
En sunkaan mää vaan kato liikaa tv:tä?

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1.Kotimaata on koluttu pitkin ja poikin
2.Lontoo
3.Pariisi
4.Provence

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

1.Blogilista
2. Sähköpostieni sivut
3. Naamakirja
4.Vuodatus.net

Neljä lemppariruokaani ovat:
1. Kaaliloora
2. Kasvissopat
3. Juustot
4. Jäätelö

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:
1. Mökillä, järven rannalla.
2. Pariisissa tai Englannin maaseudulla.
3.Ystävän kanssa supattamassa.
4. Kirjakaupassa. Taidankin lähteä, kaupathan on nyt auki sunnuntaisin. Samalla vois toteutua tuo edellinenkin.

Ketään en haastele, mutta tässähän tämä on. Ota.Cool