Taivas oli eilen illalla tähtien peitossa, kun ajelimme kotiin. Vanhempi tytär täytti vuosia, kävimme onnittelemassa. Matkalla näkyi kirkkaan punaisena hehkuvia vaahteroita, yksi puu oli jätetty keskelle hakkuuaukiota ja loisti siinä, kuin palava soihtu. Harmi ettei ollut kameraa mukana.tiistai, 18. syyskuu 2007
Tähditetty
Taivas oli eilen illalla tähtien peitossa, kun ajelimme kotiin. Vanhempi tytär täytti vuosia, kävimme onnittelemassa. Matkalla näkyi kirkkaan punaisena hehkuvia vaahteroita, yksi puu oli jätetty keskelle hakkuuaukiota ja loisti siinä, kuin palava soihtu. Harmi ettei ollut kameraa mukana.
Dekkarit ne vasta jotain on! Intohimoni!









Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.