Päivä on ollut tavan mukaan harmaa. Puut oli kyllä aamulla kauniissa huurussa, pakkasta -4.

Perjantaina käväisin aamusta lääkärillä. Oma lääkärini on varsinainen huumormies, mutta ei se mitään, kun siihen on vuosien kuluessa jo tottunut.
 Päivällä kävin hortoilemassa Kodin Ykkösessä. Miehellä oli kiire pois. Yhden dvd:n sentään ostin ja kynttilöitä. Seuraavaksi oli kohteena Bauhaus. Mies etsi, mitä lie ja minä ajauduin kukkapuolelle.
 Illalla sitten lähdimme katsomaan Cabareeta. Päärooleissa Heikki Kinnunen ja Elsa Saisio. Niin ja esiintyihän siinä muuan Junttukin. Elsa Saisio on hyvä. Jotain kummaa esityksessä oli, joka ei oikein istunut juttuun, kuten Leni R:n valokuvat ja elokuva pätkät. Tai porukan omalaatuiseksi maalatut silmät. Musiikki oli hyvää ja hyvin laulettukin ja tanssitkin tanssittu. Ja minä konttasin penkkirivien välissä väliajalle lähdettäessä. En tajua mihin kompastuin tai menikö jalka vain alta pois, mutta sielläpä ykskaks olin. Mies hermostu, että mitä sinä nyt. Mitäs minä, konttasin vaan.
 Sunnuntaipäivä meni sitten Lilla sisterin syntymäpäivillä. Porukkaa piisasi. Sankari itse oli kiinnostunut pakettien kääreistä enemmän kuin sisällöstä. Ja karkeista kuin kakuista. Minä kelpasin kaveriksi. Oikein mukava juttu.

2147839.jpg