Joulukuusi viedään pois,pois, vaikk' sitä ei kenkään sois, mutta ensi vuonna hän saapuu lailla ystävän...tai oikeastaan tänä vuonna. 
Luntakin on sitten vihdoin ja viimein vähän sadellut. Nytkin lupaavat lisää, saas nähä tuleeko.
tiistai, 8. tammikuu 2008
Joulukuusi viedään pois,pois, vaikk' sitä ei kenkään sois, mutta ensi vuonna hän saapuu lailla ystävän...tai oikeastaan tänä vuonna. 
Dekkarit ne vasta jotain on! Intohimoni!Jatsin länkytys
Elgarin sellokonsertto
Shubertin Ave Maria
Murun laulelu
Outi Nyytäjä
- Niin paljon järjestystä kuin välttämätöntä. Niin paljon vapautta kuin mahdollista.
Markku Envall


Tuuli puhaltaa missä tahtoo. Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Joh. 3:8
Lähteenmäki R
Kirjoitelmia vaikka mistä: ilosta, surusta, petoksesta,siis elämästä. Pieni päiväkirja.
Kuvat minun omia tai Oikolukijan ellei toisin mainita.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.